Eye on the tiger.

Regn, regn och regn, jag tror att hösten är här. Jimmy körde nyss mig hem och vjag började då prata om vad jag ska ha för vinterjacka i år! Det är augusti Jennie! Ja men vad ska man säga, sommaren är över.

Veckan är lite öst planerad. Idag ska jag nog umgås med Fridah som just nu sitter och blir fin hos frisören. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men hon ville in till Malmö för att köpa sin hårförlängning. Jag borde nog försöka hinna tvätta lite också. Sitter i alla fall och lyssnar på Eye on the tiger. Den är gammal, den är grym och den ger mig energi. Nu ska jag springa ut i regnet för att se om där finns någon ledig tvättid.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0