Gaddad!!!

Gaah, vad jag är sämst på att uppdatera, men så får det vara, jag skriver när jag känner att jag har behov av det. Så då kör vi! I torsdags satte Jimmy äntligen nålen i mig. Konsentrationen var hög, nervositeten likaså och hjärtat slog på max, innan jag visste hur det skulle kännas. Jag är en pipsill, även kallad kylling vad gäller smärta, det är ingenting jag gillar, men det gick mycket bra måste jag säga. Det är ingen dålig förstagaddning om man säger så och jag är stolt! :) Konturerna är färdiga, skuggning och lite färgsättning återstår. Funderar på att gnugga in lite rosa i blommorna och lite lila och blått i fjärilen. Vad tycks? :)



Helgen har rusat iväg för min del. Kl. 17.00 i fredags gick jag in för att köra ett arbetspass på tolv timmar. Först agerade Jennie Ström, som vanligt, servitris i restaurangen. Även Tobias var där och mumsade i sig en matbit, (en stor matbit), tillsammans med sin vän. På natten agerade jag bartender i en lite vin, öl & cider bar på övre deck. Hemma var jag 07.20 morgonen därpå. Det skrammlar gott i fickan vettni :) Sov då givetvis bort hela lördagen och syndade med Jimmy framför Twilight. Nu är jag hemma för att dra på mig sköna kläder, för nu ska det svettas! Springa och powerwalka längst landsväg. Att ha den tatueringen kräver ju också en kropp och någonstans måste man ju börja :)

Puss & kram sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0