Gaddning på ingång.

Då var det dags, igen. Sitter nu och väntar på att lite emlakräm ska värka på min mage, (klenis Jennie, jag vet), och under tiden vilar en dundertrött Jimmy på soffan. Stackare som ska orka gadda mig också idag. Skuggning blir det idag i alla fall. Ska bli spännande att få se hur det blir sen. Imorgon sätter jobb igång igen, jag börjar halv elva, så jag får komma i säng efter gaddningen idag. Har dumt nog lyckats vända ganska bra på dygnet och svårt blir det när man jobbar dag, kväll och natt från dag till dag. Men, man ska passa på så länge man är ung och frisk ;) Pirr i magen. Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Linn

uppdatera med bild på de nu !!! <3

2009-08-08 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0