Sämsta!!!

Sitter just nu hemma hos Fridah och vi hade värsta bry med att hitta en bra pizzeria i Lund som erbjöd hemkörning eftersom det spöregna ute och varken jag eller Fridah sitter på ett körkort. Under tiden säger vi bara "Skit samma vilken pizzeria det blir, jag har aldrig stött på en pizzeria som är riktigt dålig, utan de flesta smakar ungefär detsamma allihop." Vi bestämde oss för en utav de och Fridah skulle ha en pizza med kyckling och svamp medan jag skulle ha en med oxkött och bearnésås. Svinhungriga som vi var blev vi överlyckliga när bilen ringde och sa att de stod nedanför. Fram med colan, bestick och öppnar pizzalåderna och ser att vi fått vars en margarita. På min låg det fyra små köttbitar utan bearnésås och på Fridahs låg det ett par små svampar och lite ost. Vad fan betalade vi 65 kr. var för? Pizzadegen? Nej, så jag ringde upp snubben som lämnade pizzorna och ifrågasatte. Jag frågade om han ens hade sett hur pizzorna såg ut och då svarade han att de såg ut som vanliga pizzor. Jo tack, de var ju i alla fall runda. Nej, nog tjatat om det, men irriterade blev vi. Nu kom Olivia också och jag ska avrunda :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0