These times.

Har legat som en strandad val på stranden hela dagen idag tillsammans med min barndomsvän Linn. Hur skönt som helst måste jag säga och lite färg i ansiktet har man nog fått. När vi var mätta på sanden tog vi oss hem till Linn för en kopp te och skrattade så att tårarna rann. Gud vad vi har delat mycket tillsammans hon och jag. Så mycket kul, så mycket bus och så mycket skit genom åren. Riktigt kul att tänka tillbaka.

Nu är jag hemma och jag ska alldeles strax in i duschen för att göra mig iordning för ikväll blir det bio! Myspys och vi ska se Baksmällan. Den ska tydligen vara riktigt rolig, så vi får väl se om jag har samma humor som de andra.

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0