Bed of roses.

Har slarvat med uppdateringen ett par dagar, det ska bli bättring nu. Ibland hinner man inte med. Ibland har man heller inte mycket vettigt att säga. Whatever. Kom precis hem från jobb i alla fall, 50-års fest på Södersläts Bygdegård. Hur trevligt som helst och framförallt mycket trevliga människor. En del trevligare än andra, såklart. Jag lyckades krossa ett helt glas när jag skulle blanda en Mojito och jag lyckades även glömma spriten i fem Mojitos. En del raggningsrepliker skulle jag kunna betala för att höra igen. Haha, sweet!
9h = 1000 kr. rakt till Magaluf.


Nu skulle jag egentligen suttit på bussen mot Prag, men vad gör det när jag får en hel vecka med tjejerna på Maggan? Det är 29 dagar kvar om jag lyckats räknat rätt och jag längtar fruktansvärt mycket. Jag har så otroligt mycket att se fram emot nu och livet är underbart! Nu sluter denna tjejen sina mörkbruna.

God natt & sov gott peeps!

Gammal bild, men iklädd serveringskläder.

Kommentarer
Postat av: Kickern

det är du som fuckade prag bland annat. jag fällde en tår igår när jag såg alla rusandes i lund med sina resväskor :/

2009-05-21 @ 15:16:38
URL: http://fashionbyroki.blogg.se/
Postat av: Jennie

Delvis, men även om jag inte skulle åkt till Magaluf istället så hade Emelie och Amalia inte hängt på ändån =/

2009-05-21 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0