Does your mother know?

Då var sista måndagen som student över. Nästa måndag är det nämligen bal och måndagen därefter är det ju STUDENTEN! Nedräkningen är i full gång och jag glädjs av varje minut. Idag har det varit underbart väder och jag har ägnat hela min dag i stan. Först en sväng om in till Lund för att äntligen lämna in min mobil på lagning. Jag fick även köpt biljetter till Tegnérs den 8de juni till både mig & Natalie. Det kommer att bli röj som aldrig förr! En Chai på det och sedan fortsatte jag & Andreas med tåget in till Malmö. Där blev det en glass och en sväng om till Triangeln där jag skulle välja ut löshår. Fick höra priset och bestämde mig därefter att jag ska köpa hår imorgon och sätta i det på onsdag. Hur bra det håller vet jag inte riktigt, särskilt eftersom att jag åker till Spanien, men för det priset är det värt att i alla fall ha det över balen & studenten.

Imorgon blir det en sväng om till skolan och sedan plugga! Nu väntar Robinson och Crank 2.
SMACK!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kostar håret och var är det du ska köpa det? Är grymt sugen på att köpa hårförlängning :) Hoppas du svarar

2009-05-27 @ 15:04:43
Postat av: Jennie

Svar Joanna:

Köper det i Malmö, vid amiralsgatan. En hel kostar 800, en halv 400. Jag har bara en halv.

2009-05-27 @ 20:20:13
Postat av: Jonna

Tack så jättemycket för att du svarade. Btw, din blogg är skit bra :)

2009-05-28 @ 06:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0