Fredag, fredag, fredag!

Wieeee!
Fredag idag igen. Fredag hela veckan? Javisst, i stort sett. Idag har jag fixat en del saker i skolan, därefter blev det lite mys och sedan bar det av till Malmö för att bygga på naglarna. Nu är det bara smycken kvar sen är allt fix inför balen klart, tror jag. Ikväll blir det en runda med pågarna till Lund. Jalles kanske? Jag vet inte. Vi får se vart det bär av. Ska möta busarna i Lund runt elva i alla fall. Dessvärre har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag tror att jag satsar på vita jeansleggins, lila pumps och en diskret topp. Inte så noga ikväll. Just nu sitter jag i mjukis i alla fall, så nu ska jag riva ut garderoben för att se om jag hittar något. Ha en trevlig fredag allesamman! Mys ordentligt eller festa er redlösa.

Puss & kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0