It's my life.

And it's now or never, I ain't gonna live forever!

Rå om mig själv-dag! Imorse vaknade jag flera gånger av underliga drömmar. Minns inte riktigt vad det var jag drömde, men vid ett tillfälle vaknade jag och öppnade båda mina garderobsdörrar och slet ut allt vad jag kom åt. Förmodligen letade jag efter någonting. En irriterande känsla när jag sedan vaknade ett par timmar senare med tanke på att jag organiserade min garderob för bara några dagar sedan. Nu ska det göras igen.

Annars har dagen bjudit på ganska lugna stunder. Jag har suttit ute i solen med Zpike medan Bosse tvättat bilen, vårdat mig själv en smula, så nu är jag len, blank och brun, (till en viss del i alla fall). Jag har dessutom hunnit med att gå Fodiarundan vilket betyder 40 minuters rask promenad. Fick dock en känsla av att jag är lite FÖR fåfäng när jag kletade på olivolja på benen innan jag skulle promenera. Tänkte att benen rör sig i solen och får kanske lite extra färg om de glänser i olivolja. Illa Jennie, illa.

Nu är jag nyduschad, insmord och ska så småningom sminka mig och föna håret. Nu börjar doften av mammas köttfärslimpa med potatismos, brunsås och lingonsylt smyga sig in i mina näsborrar.

Ha en fortsatt trevlig torsdag, för det ska jag ha. Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0