Runaway.

Klockan har slagit måndag och helgen är slut. Jag ska inte protestera för helgen har varit myndig, jag har hunnit med det mesta. Idag var Johanna i behöv av lite foton till en inlämningsuppgift. Om det blev några foton som går att använda till just det är  tämligen osäkert, men det var trevligt, det är det viktigaste. Jag fick en grym sommarkänsla vilket gör att jag önskar starkt att både studenten och Magaluf kommer till mig inatt. Trots att det varit söndag, vilket brukar medföra ångest, så går det idag inte att förnimma. Det finns perioder och stunder då vad som helst känns enkelt. Jag har äntligen hittat dit!

Nu ropar bingen, dags för lite sömn peeps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0