Night of passion.

Mina vänner! Är allt bra med er? Med mig är allt på topp! Jag vaknade tidigt imorse, tog mig hem och väntade in moster Colinda som skulle äta en god frukost tillsammans med mig & mamma. Det blev nybakat bröd och en massa planering inför min student! Välkomstbål, mat & efterätt is done! Vad hade jag gjort utan dessa kvinnor? :) Efter en lång och mysig pratstund hoppade jag på bussen, som vanligt. Men denna gången med Oxie i siktet. Igår var jag ju i Malmö och köpte hår och idag sattes det i. Tack så jätte mycket för hjälpen Marion! Idag är ingen bra dag för fotografering, därför försöker jag slänga in en bild på håret imorgon, så får ni säga vad ni tycker. Jag gjorde de mest för att ha testat på det, men även för att det ska sitta i över just balen & studenten. Det blir mer hår att frisera, vilket är riktigt roligt.

Nu ska jag stoppa lite mat i magen och sedan ska vi försöka sy in min studentklänning! Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Marion

Det var så lite så. Hoppas du blev nöjd. :D

2009-05-29 @ 23:38:57
URL: http://marionsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0