Perfekt hitintills!

Helgen började kanon om man bortser ifrån att jag blivit riktigt förkyld. Det började med att det gick super bra på båten, fortsättning följer angående det. 35 timmar i veckan tycker jag låter som ett härligt kling i kassan. Vandrade vidare och fick resan till Magaluf helt betald och klar. Kvällen bjöd på en massa härliga töser och ett ös inne på Crown. Tydligen hade jag bett mamma väcka mig innan hon drog till jobbet imorse. Kl. 8.00 en lördagsmorgon, täppt i näsan, med en krasslig röst och tjock i hela huvudet vaknade jag. Frös och skakade, förmodligen av feber. Med tanke på att det var jobb som gällde hela dagen idag så preparerade jag mig med två glas vatten och alvedon, sov två timmar till sedan var jag fit for fight igen.

Nu är jag hemkommen och nedkrupen i sängen. Mina mörkbruna går på halvljus och det är snart dags för denna tösen att slockna. Slänger upp ett par bilder jag kom över på Facebook från gårdagen hos Tess.

God natt & sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0