Prins Bernhad.

Jag hatar att komma hem sent från jobb med vetskap om att jag ska upp tidigt dagen därpå, eftersom att det tar minst en timme för mig att varva ner och ställa in kroppen på att det är läggdags efter åtta timmars spring. Jag har jobbat på båten hela kvällen och landade i Staffanstorp för en halvtimme sedan, nu har jag precis krupit ner under täcket efter att jag tvättat bort sminket, smort in mig i cocoslotion och borstat gaddarna. Men jag känner mig trots detta inte trött. Min klocka ringer om 3.5 timmar för att jag ska hinna med en morgonpromenad på 40 minuter, därefter duscha och fixa mig för att ta bussen till Malmö. Där ska jag snabbt leta upp något fint smycke till balen som hålls på måndag och sedan vidare till jobb igen. Imorgon jobbar jag elva till fem. Efter jobb blir det projektarbete och fix inför balen. Jag uppdaterar mer då! Nu känner jag hur sömnen stressar mig, det får bli ett nattabloss i väntan på John Blund.

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0