Just around the corner.

Friday, lovely friday! Jäklar vad mätt jag är. Jag ligger en stund på sängen nu, maten tog kol på mig. Kyckligspätt, ris med sås och ett glas vitt vin till det. Jättegott, verkligen, men jag är alldeles för mätt nu! Ligger som en klubbad säl på sängen. Tänkte att jag skulle ladda batterierna en stund, det är trots allt fredag.

När jag slog upp ögonen imorse hann jag inte veta ordet av det innan jag insåg att jag hade världens hektiska morgon framför mig. Steg upp från sängen kl. 07.52 med ett ryck, bussen gick 08.10 och jag var hela en och en halv timme för sent på det. Snabbt på med lasarna, borsta gaddarna och på med en skvätt rouge på kinderna. Vipps, så stod Bosse i dörren för att lämna av Zpike. Snäll som han är så fick jag fick åka till skolan med honom och plötsligt var jag en halvtimme för tidig till lektionen. Jag hann därför skriva ut alla mina arbeten så jag sedan kunde lämna in det på lektionerna. Det känns riktigt skönt att ha det gjort och min handledare tog även en snabb koll på mitt projektarbete. Jag känner mig nöjd!

Nu är även injudningskorten till studenten färdiga och klara för att slänga på lådan. Nu ska jag ladda ner någonting bra att titta på, så min hjärna kan koppla av en liten stund innan jag pyser iväg runt halv tio.

SMACK!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

GUD vilken vacker bild!

2009-05-15 @ 21:53:42
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack så jätte mycket! :)

2009-05-16 @ 02:37:51
Postat av: Macki

looking good ;D

2009-05-18 @ 00:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0