Another place, another time.

Vart tog denna dagen vägen? Jag har haft fullt upp och det rullar på. Skolan avlöptes snabbt och trevligt. Vi serverade ett sällskap på 45 personer som bjöds på tre rättersmiddag. Efter det blev det lite diskussioner om studenten, fixade med skyltar osv. Näst i tur var ett snabbt ärende i stan och sen vidare mot Staffanstorp. Hoppade av i Centrum för att hälsa på moster-Colinda och barnen! De hade bakat en äppelkaka gjord av havregryn och farinsocker, super gott var det och en smula nyttigare. Efter fyra timmar hade vi pratat om allt mellan himmel och jord. Fick bl.a. massor av inspiration angående min studentfest. Tack för en super mysig eftermiddag! Du är en kvinna med ett hjärta av guld och dessutom världens finaste barn!

Väl hemma pejlade jag läget med mamma angående våra funderingar och mina önskningar. Vi har pusslat ihop inbjudningar och adresserna är fixade. Det närmar sig med stora kliv och om en månad är det jag som står där på flaket, tillsammans med mina vänner och skriker; "För Jennie har tagit studenten, för Jennie har tagit studenten, för Jennie har tagit studenten. FYFAN vad hon är bra!!!" Det sprätter i både ben och armar bara jag tänker på det. Jag längtar!

Nu ligger jag, precis som alla andra kvällar, nerkrupen i sängen och ska strax sova. Det är så skönt att avsluta dagen med en bloggupdate strax innan läggdags. Nu ska jag avrunda här för Robinson-avsnittet jag missade i lördags. Måste vara pigg och utvilad imorgon, då är det jobb på Grand Hotell för hela slanten.

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0