Välkommen till min nya blogg!

Efter ett antal olika bloggar jag skapat har jag valt att skapa en ny, igen och för sista gången. Tidigare har jag fått bloggtorska, kanske för att det inte funnits allt för mycket positivt att skriva.
Nu har jag tagit ett beslut som kommer att hjälpa mig framåt. Jag har gjort ett val och bestämt mig för att prioritera det som betyder någonting här i livet. Det är viktigt att man visar uppskattning till de nära och kära som förtjänar det. Jag har kommit till insikt.


Så, vem är jag? Mitt namn är Jennie Ström, jag fyller 19 år den 3de september och är uppvuxen i Staffanstorp. Jag bor tillsammans med min mamma och en utav mina fyra brödrar. Jag går tredje året på gymnasieskolan Vipan i Lund, där jag läser hotell- och restaurang. Om drygt en månad tar jag äntligen studenten och en vecka därefter åker jag och sju underbara tjejer till Magaluf en vecka. Därefter är mina planer att jobba så mycket som möjligt, tjäna bra med pengar och bara leva livet. Jag går ut som färdigutbildad servetris och kommer därför att jobba på en del olika restauranger. Ett bra måtto lyder som följer; ”Man lever bara en gång” Vill man göra någonting så ska man inte tveka en sekund, om fem minuter kanske chansen är som bortblåst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0