Godmorgon! Sitter...

799c9aa4a1841a7a3e0232d15f334121.png

Kolla varifrån!

Godmorgon! Sitter nu på bussen som rullar mig till jobb. Vaknade 20 minuter innan jag skulle bege mig, så jag ser nog hyfsat trött ut. Får slänga på lite mascara när jag kommer till jobb, mest för att själv piggna till. Jag sitter ju som sagt bara framför en datorskärm hela dagen. Matlådan idag innehåller kycklingsallad med vindruvor och lite kvarg till det. Nu ska jag göra ett snabbt bussbyte, jag återkommer senare idag!  :-) Hoppas ni alla får en skön och hermonisk morgon! P.s. Det är inte okej att stinka svett på bussen! Nu snackar vi inte lukta lite, nu snackar vi stinka så man känner ett behov utav att använda fönsterkrossaren!!! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0