Gud vill inte att jag ska ha Iphone

Då vart jag hemma från gymmet igen! Kan dessvärre inte säga att jag är helnöjd. Jag pressade mig själv så gott jag kunde i alla fall, men kroppen sa nej. Kittlas i halsen, ont i halsmandlarna och allmänt lite slö. Jag hoppas att en varm dusch, en stor kopp te och en bra film är rätta medicinen! :) Inte värt att klaga över. Nya tag imorgon!

Och så vart det den här förbannade Iphonen?! Har tre gånger sedan januari fått besked om att jag kan förlänga mitt abonemang och där med få en Iphone den 28 februari 2010. Ohyes.. Eftersom att mamma ännu står på abonemanget så vart hon tvungen att följa med så igår körde vi till triangeln. Men nix, jag fick inte förlänga det förrän idag sa deras system. Jag och mamma körde därmed iväg till lunds trebutik idag för att fixa det där. Först och främst blev vi bemötta av världens strögaste och dummaste expedit. Dom hade inte heller några Iphones inne, inte heller någon annan trebutik. Allt hon gjorde tog tre år och med ett fånigt leende säger hon att jag inte kan förlänge förrän i mitten av Maj månad. Hell no! Sjukt irriterad går jag därifrån och efter en halvtimme ringer nöten mig och säger att dom lägger undan en svart 16 gb 3G på triangeln imorgon. Så.. imorgon åker jag och mamma iväg för tredje gången gillt i hopp om att komma hem med en Iphone! Ett jäkla meck med andra ord.

Nu ska jag göra mig en proteinare och strax hoppa in i en dusch. Därefter mysa ner mig så långt ner i soffan som möjligt och bara ta det lugnt.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0