Done and done

25 minuter på bandet och därefter ett mag och bröst (mest mage) pass done and done.  Powerwalk 1h imorse, step och sedan gym och jag känner mig inte nöjd. Kan någon försöka förklara detta för mig? Man borde vara mer än nöjd! Well.. Två löskokta ägg och lätt kesella med kanel när jag kom hem och nu är denna dagen slut. Imorgon är det fredag och jag är sugen på massa vin, en inglasad balkong och dippa morötter. Får se vad Malin säger. Hihi..

Sov så gott mina vänner. Kram!

Såhär invecklad kan jag känna mig ibland..



Kommentarer
Postat av: mammi

<3<3 klart du ska vara nöjd!! Har tusen saker att säga om den känslan, men inte här. Älskar Dig Sizzan!!

2010-02-19 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0