Mera smile!

Ser att några nappat på mitt "smile-inlägg". Jag gillart! Gör det du med, bidra med ett smile :)

Sen när började jag bli åksjuk? Satt på bussen nyss, efter att suttit rakt upp och ned i 20 minuter och lyssnat på en tjejs 100 telefonsamtal kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Huvudet nickade frammåt och ögonlocken likaså. Men det var inte skönt! Började må jätte illa och rysningar i hela kroppen. Huvudet bara snurrade och det kändes som att... ja.. you know. Jag försökte förtränga det och som tur var så skulle jag av tre hållplatser därefter. Nu känns det bättre. Jag hoppas att jag bara blev lite åksjuk.

Ni får ha en trevlig kväll mina vänner. Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0