Hos Linn.

"Sha sha", haha.

Allt bra med er idag? Med mig & Linn är det prima skinka. Sitter hos henne nu och har varit här hela dagen. Jag säger som mamma, att göra ingenting är en underskattad sysselsättning. Sola, äta glass, dricka te och snacka en massa skit är ju hur gött som helst! Tittade nyss i Linns gamla fotoalbum som jag hittade i hennes hylla. Herregud! En hel del pinsamheter under vår uppväxt. Jag tänkte att jag skulle fota en del bilder med mobilen och slänga upp de här på bloggen så ska ni få se. Men jag bjuder bara på en liten del av det roliga!

Linn är omständig men söt ändå. Hon springer en massa rundor här och försöker packa ihop en lagom packning inför imorgon då hon ska sova borta en natt. Poängtera EN natt. Det går inte så bra för henne, hon har snart med sig halva rummet. Snart väntar good mat som Janbanan lagar och efter det blir det gaddning. Jag fotar självklart sen så ni får se resultatet.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0