051209

Hej! Hur mår ni idag? Ont i huvudet? Illamående? Maha.. inte jag! Men fy bubblan vad trött jag är! Min klocka har ringt helt hysteriskt "Wheen loove takes over, iiyeeeiiyyeee!!!" sen 08.50, men mamma väckte mig precis. Jag har tydligen sovig med mysbyxor, tjocktröja, tjocka strumpor OCH mössa. Ja, jag har nog varit lite frusen inatt.

Istället för att dra ner till gymmet när jag är såhär trött i kroppen och ska jobba 10-12 timmar med en massa spring så ska jag gå en lång promenad och avsluta det med ett par minuter i solariet. Imorgon ska ja sova ut, och därefter göra ett grymt gympass!

Hoppas alla mår som de förtjänar idag. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Fashion number one

såg dig aldrig på gymmet idag :)

2009-12-06 @ 02:28:52
URL: http://knullkontakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0