151209

Godmorgon solstrålar! Hoppas ni sovit gott. Jag vaknade svettig, rädd och med en öppen mun som ville skrika. Men inget skrik kom fram. Jag drömde att min bror var så arg på mig att han bara skrek. Som ett aggresivt djur som morrade aggresivt och visade sina stora huggtänder, samtidigt som han tog fram en hammare och spikade ner ett spik i var dera höft på mig. Ganska skadat. Och nej! Han är inget monster i verkligheten. Idag tar han med sin flickvän som fyller 20 år, på spa, ansiksbehandling, tre rättersmiddag med hotellövernattning. Mysigt!

Idag har jag en del jag ska fixa och dona med här hemma. Känner mig super trött just nu. Jag måste verkligen försöka somna om nätterna. Jag menar, jag går ändå upp vid 10 tiden varje morgon, trots att jag somnar vid 4-5. Det borde då inte vara några problem med att somna vid en tid då normala människor somnar. Orh..

Jag var inne i 3 butiken i Malmö igår för att ta bort mina extra & onödiga tjänster jag hade, som bara kostade en massa pengar. 3000 fria sms i månaden. Lönt att ha den tjänsten när jag från början har fastpris och kan ringa och smsa hur mycket som helst? Sedan pratade vi Iphon och fick besked om att jag kan byta upp mig och förlänga den 28 februari. Det var då killen bakom disken rörde till det i mitt lilla huvud.. Han viskar; "Vore jag som du, hade jag inte tagit en Iphon i februari. Det kommer ut en helt ny modell till sommaren. Tunnare, större minne, bättre kamera osv." Åhe! Jag som är så hialös. Hatar att vänta när det är nåt jag vill ha. Höhö.. Jaja. Jag får se hur det blir. Trots allt ett tag fram tills dess.

Gäääääääääääääsp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0