Allt & inget

Hej mina lambisar! Jag tänkte att jag inte skulle vara sämre än alla andra, så jag börjar mitt inlägg med; Fyfan vilket klimat. Halt och jävligt, hela 1-2 dm snö och bitande kyla! Stackars resenärer som lider av försenade bussar och inställda tåg. Detta är inte klokt!

Så, nu har jag också fått kräka av mig angående detta senarie. Slog predcis ner rumpan i soffan och slog på tv;n. Det första jag hör är "vinterkylan har fått rekord höga elkostnader." Och jag gick precis in på sydsvenskan.se då jag ser en stor rubrik som lyder "Blixter halkan i skåne; 100 trafikolycker". Så med det ska jag sluta göra narr av Skåne. Det är tragiskt med olycker och det är tragiskt hur en fin människas liv kan släckas på vägen till jobbet en vanlig torsdag.

Det har varit maxat på jobbet idag. Många som velat handla skor och mycket leveranser. Jag är ganska slut i mina fötter efter 10 timmar inne på skopunkten faktiskt. Från det till något helt annat.. Jag tittar nu på nyheterna. Seriemördaren Tomas Qvick har fått beviljad resning. Han har suttit inne i 19 år och har nu kommit på att han inte mördat dessa stackars 8 personer. Vare sig om han gjort det eller inte, så kan han omöjligt vara frisk. Han tycker att man idag ska tro på honom för att han nu är nykter och inte längre går på droger. Gräv ner dig!

Nu ska jag gå och hämta min mobil, den plingade ute i köket. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0