Äventyrare

Nu har jag äventyrat. Jag tog på mig varmat med kläder och började med att knata bort till gymmet. Där stannade jag inte så jätte länge. Jag kom helt enkelt på att jag måste ha svart på vitt VAD jag egentligen ska göra och inte göra. Så nu har Coatch-Tee (http://teeman.blogg.se) skickat ett dokument till mig, som ska hjälpa mig på traven. :) Jag promenerade vidare genom snödrivorna, bort till solariet. Mamma ringde femhundraelva gånger och jag blir orolig att de hänt något. Så jag får resa mig upp från solariet fem hundra elva gånger för att ta telefonen. Haha! Och nyfiken som jag är kan man inte låta bli att läsa sms samtidigt heller. Jag kunde tillslut somna ett par minuter innan det slocknade och fläktarna gick igång!

Nu maxar jag högtalarna, mamma dansar och dummar sig och jag ska börja städa mitt rum! Sedan hoppas jag på att jag vi kan åka till Lund! :) Mula sönder både Fredrik och Hanna! Vi får se vart det bär av..

Slänger in ett par pic. Snö, gym + julglad mamma. :)


Glömt dina jeans här?

Tokig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0