Dagens

Snöhejsan på er! Hoppas ni fått er en trevlig sömn. Nu är det ju snart eftermiddag dock, men mitt jobb börjar inte förrän 16.00. Jag antar att jag snart få ge mig iväg om jag ska hinna fram i detta snö oväder. Nu har det snöat hela långa natten och hela dagen. Okej! Det räcker! Det är inte kul längre! :( Höhö. Kvällens planer är tomma. Jag vill åka pulka, dricka varm choklad och känna hur kinderna nästan fryser till is. Jag hoppas att jag kan ta mig hem från jobb ikväll, utan en massa lokaltrafiks-problem. Om jag hinner ska jag fika med Kick innan jobb. Han är springvakt idag, så han hade en lucka ledigt under eftermiddagen.

Mycket mer har jag inte att säg denna vita fredag. Som sagt.. Pulka, varm choklad, gymmet, någon? :)

Slänger in dagens outfit idag. Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och ta det försiktigt!

Svart enkel outfit. Pyntat med en rosett från Gina Tricot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0