Dryg, är jag!

Uuh! Nu är jag klar! Bortsett från att jag inte hann/kunde träna ikväll, men det tar jag imorgon förmiddag. Då blir det ett hårt gympass innan jobbet. Skönt! Idag har jag som tidigare nämnt jobbat hela dagen. Landade i Staffanstorp runt halv tio tiden. Sedan dess har jag varit effektiv. Jag sprang direkt ut i tvättstugan för att sätta upp mig på tvättid, så imorgon är det Jennie Ström som tvättar kl 07.00. Jag undrar hur det ska gå till? Får nog ställa 3 alarm och sova mellan de första två maskinerna. Jag har redan laddat IKEA påsen med tvätt och tvättmedel, så det är bara att gå ut imorgon. Jag har även duschat, smörjt in mig i Dove kräm, virat in mig i min nya morgonrock som jag köpte idag på Gina Tricot. Jättemysig verkligen! Materialet är flis, vilket jag börjar känna av nu. Hooott!!

Hum.. Vad har jag mer gjort? städat undan, gjort mysigt. Ovesentligt. Ointressant. Men viktigt. När jag hamnar i en egen lägenhet så ska man trivas. Jag hatar disk i diskhon (?) Hur skriver man disk-kon? Diskon? Haha, strunt samma. Jag hatar iaf disk i vasken!! Jag är långt ifrån pedantisk, men jag börjar nog bli mer och mer lik min mamma, som i sin tur är lik min mormor.

Från en sak till en annan. En del kunder på Skopunkten är SÅ skumma! Inte skumma men tröga och lata. Det finns de som tror att jag kan trolla fram ett helt annat sortiment, bara för att dom vill ha just en sådan sko med den klacken och utan tragkedja på sidan. Det finns de som knäpper med fingrarna för att man ska leta genom alla skor och hitta just deras storlek, innan dom ens tittat efter på första fyllan. LAT! Det finns de som ifrågasätter varför vi har just den skon i en stor låda. Det finns de som pratar finska in my face och tror att jag ska begripa vartenda ord. Det finns de som låter sina ungar vända upp och ned på butiken. Det finns de som är hur goa som helst! :)

Nu ska jag avrunda här. För detta leder inte till något bra ändå. Sjukt dryg känner jag mig. Höhö!


Minns när jag hade lugg.. Inget jag saknar. Men varför sa ingen åt mig att behålla näshåret/mustachen?? :(


Kommentarer
Postat av: knappen

haha söt bild:)

2009-12-09 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0