Första december

Godmiddag mina vänner!
Jag har av någon anledning fått stora problem med att sova på nätterna, trots att jag ligger och kollat på tv (web tv) vilket resulterar i att jag vaknar senare än vad jag vill och tänkt mig. På torsdag börjar jag jobba igen. Skärpning med sömnen nu! Jag jobbar från torsdag denna vecka till torsdag nästa vecka. Bara ledig söndag och min plånbok gillart! Sen rullar det på i lagom takt hela december ut.. Jag kommer då att vara på Skopunkten och en del på Lund Arena.

Idag är det första december, och eftersom att det inte blev nåt glögg mys i söndags då det var julskyltning så tar jag igen det idag. Jag ska ta ett snack med mamma sen också tror jag. Vi har INGEN adventsljusstake på köksbordet! Det är ett måste! Att tända ett ljus varje söndag. Trots att vi sällan är hemma allesammans en söndagsmorgon så är det ändå en del av julkänslan. Tycker inte ni? :) Hihi..

Jag funderar på om jag ska dra iväg och bada.. inte simma, utan bada! Som ett barn och bubbla bubbelpool. Hm..

Jag önskar er en riktigt bra dag! Kraamen


Kommentarer
Postat av: Jonas

:)

2009-12-01 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0