Godmorgon..

..mina små krusbär! Vet ni? Jag kom upp 07.00 imorse för att tvätta. Men när jag sedan ställde om klockan på 08.00 så har jag antingen glömt bort det eller helt enkelt inte vaknat. Mamma väckte mig nu klockan tio i alla fall. Lite typiskt, men två maskiner har jag hunnit med :)

På fredag drar vi, ett galet gäng på roadtrip mot Ullared! Haha. Såg ni de två fnittrande damerna i första Ullared-programmet? Det skulle nog kunne vara Jag och Natalie på fredag..

Oscar; Hur mycket får ni in på en vanlig dag på gekås?

Boris; En alldeles genomsnittlig dag om jag räknar alla så blir det ca 13 miljoner på en dag. Som mest lver 22 och när det är lågsäsong i kanuari så kan det vara nere i 3.

Maria; Hur många städorskor städar gekås och hur långt tid tar det?
Boris; Det är ca 20 personer som ser till att röja upp efter varje dag, det är färdigt runt midnatt och börjar runt 19 tiden.

Nattuggla; Hej! Får de anställda någon typ av julbonus eller annan årsbonus förhållande till vinsten som gekås gör?

Boris; Ja, personalen får bonus i förhållande till hur vår försäljning utvecklas. I år blir max för alla ordinarie medarbetare mellan 16-18 tusen för en heldag.

Pontus; Hej Boris. Tack för ett jätte bra program. jag undrar vad den mest köpta produkten hos er är?
Boris; Enskilt största produkten är strumpor, 13 miljoner par blir det iår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0