Vad sa du?

Alla pigga och glada. Idag går det inte i många knop. Förfest och fix hos Natalie blev det igårkväll. Johan och Jocke kom dit och vi tog senare taxi till Etagé. Dansade så jag har träningsverk idag, kräng på bk och sedan taxi till Natalie igen. Imorse när vi vaknade var vi inte SÅ kaxiga. Ipren, vatten och ännu mer vatten.

Under dagen har jag sprungit i stan bland alla andra som är sent ute med sina klappar. Det tog sina timmar, som sagt.. inte så snabb i benen idag!

Nu har jag precis ätit lite tillsammans med mamma och ska slänga mig i en välbehövd dusch. Puss!

Meningslös standardbild. Natalie, du får nog torka av din spegel. Den är skitig :) Haha

Bjuder på dom.. fy attan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0