Händelserika dagar

Hej bloggen! Det har varit lite segt med uppdatering på grund av att jag knappt varit hemma. Måndagen spenderade jag i Malmö hela dagen och avslutades med bio på kvällen. Sedan sov jag och Elvira hos Frida. Pratade spöken hela natten men slutade då vi hörde posten flyga genom brevinkastet (det måste varit brevinkastet!!!). Tack för en mysig dag/kväll! :)

Igår fick jag ett mycket oväntat sms på morgonen vilket resulterade i en hel dag på Nova + stan med Rebecca! :) Med mig hem fick jag en nyår klänning, hårfärg, dekoration till tröjor..lite kedjer och liknande. På hemvägen fick jag och Linn ett erbjudante till att följa med på äventyr i Helsingborg. Tisdagsklubben och vi var på! :) Hemma inatt, efter ännu ett skumt äventyr.

Nu ska vi ner för att äta lite frukost. Jag är sååå seeg! Slänger nog in lite bilder när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Frukost Nu?! OMG =)

2009-12-30 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0