Happy face

Godkväll mina vänner! Hoppas ni haft och faktiskt har en mysig lillejulafton. Själv har jag nyss kommit hem från jobbet och slängt i mig lite köttbullar och pasta. Mammas hemma gjorda till och med. Ja, jag var busig som provsmakade dom redan idag! ;) Hehe.. Så! Vad gör ni lillejulafton? Myser ni med familjen/älsklingen/vännerna? Kanske smuttar på ett glas vin ute på krogen? Slår in julklappar och dricker glögg? :) Finns faktiskt mycket man kan göra idag. Själv har jag egentligen häcken full. Känns inte alls som att jag kan sätta mig i soffan och mysa. Måste även erkänna att än så länge känner jag ingen större julstämning. Förmodar att den dyker upp imorgon när jag vaknar, ser duken på bordet, godiset och skumtomtarna står framme, tillsammans med chokladask och klementiner. Osv osv. Skopunkten var segt idag. Jag kände att jag bara ville hem. Men nu är det done & done! :)

Den senaste veckan har varit skum. Människor jag inte hört av på länge har dykit upp som gubben ur lådan. Mail angående om jag jobbar på skopunkten (använder ingen namnbricka där) och fråger gällande om jag var där och där vid den och den tidpunkten, från människor jag inte känner och aldrig sett. Sms från okända nummer, ibland flera stycken om dagen. Missade samtal från okänt nummer och nummer jag inte har inlagt. Hm.. Någon buse som driver med mig :( Man ska vara snäll när det är jul!

Gick in på H&M idag för att en vän skickat mig ett bud. 10 st burkar vax, som tydligen bara fanns kvar på H&M på Nova. Läs vax för män! :) 5 burkar staplade i var dera hand. Hög koncentration i kön för att inte tappa en enda burk och en mycket frågande blick från kassörskan. Men jag bara log :) Extra stort!

Nu ska jag sätta fart med mina sysslor. Ha en fortsatt mysig kväll. Snart slår klockan om till julafton. 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0