Helg!

Finally.. Nu börjar roligheterna igen. Jobbat hela veckan men nu är det helg! Efter mycket om och men bär det av till Ullared imorgon lite efter 10. Natalie måste ett par ärenden innan bilen rullar mot Gekås. När vi landar i Skåne framåt kvällen blir det IDOL final med Linn min älskade och därefter utgång. Tror att jag siktar in oss på Båten Imorgon. Slå klackarna i taket, drinken överbord och krama om mina "gamla" arbetskamrater. :)

Såg ni precis finalen av "Mammas pojkar"? Vad tyckte ni? Visst är det ett patetiskt program, men vilken dockisåpa är inte det? Jag tyckte i alla fall att Jane växte med tiden. Boby skulle valt henne! Julia är as ful och tycks tro att hon är störst, bäst och vackrast. Noway.. bara en lite snärpa från Stockholms fina gränder. Haha.. igår fick jag en kommentar av en vän som löd. "Du som är vild och singel, varför söker du inte till typ mammas pojkar, paradise hotel, eller bonde söker fru?" Amen allvarligt. Vild? Vad vet du! Paradise Hotel? Sjukaste dockisåpan. Nejtack! Men bonde söker fru? Ja, varför inte? Jag skulle satsat på Roger. Han är ju ett riktigt kap. En riktig liten mumsbit..

Hade ni kunnat ställa upp i någon sådan såpa? Och kanske aldrig mer få respekt eller förtroende av andra människor när du gjort bort dig i teve framför halva sverige?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag sökte till Paradise Hotel i år på skoj då flera väner till mig tjatat om det och fick erbjudande om att vara med. Men jag tackade nej just pga vad du skrev där uppe. Inte värt att göra bort sig i TV och aldrig kunna få ett vettigt jobb efteråt.



Hoppas soppan smakar bra. ;)

2009-12-10 @ 22:26:33
URL: http://gustavbonta.blogg.se/
Postat av: Linn

Båten låter supeeeer snygging!! :D

2009-12-10 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0