Home, sweet home!

Hej flickor och pojkar, tanter och gubbar. Är allt bra med er? Jag är helt snurrig. Kändes som söndag igår och måndag idag. Man blir helt fel på dagarna runt jul och speciellt när man jobbar helg. Nu har jag precis kommit hem från Skopunkten i alla fall. Tog mig två timmar att komma hem. Heltokigt att jag spenderat åtta hela timmar på att ta mig fram och tillbaka till jobb under två dagar.

Imorse försov jag mig, givetvis. Mamma väckte kom inrusandes 20 minuter innan bussen skulle gå. Jag stod upp i sängen, livrädd för att missat jobbet. Jag hann in i duschen och klä på mig. Käkade mackor med julskinka och drack apelsinjuice på bussen och sminkade mig på jobbet. Tur att man inte känner alla trelleborgare som åkte samma buss som mig imorse. Tanten bredvid mig på bussen nästan dreglade efter min frukost!

Nu ska det bli skönt att sätta sig i ett varmt bad och bara varva ner. Sweeeet kompis! Vi hörs lite, lite senare :)

Spola fram till 0:25..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0