Hooo hooo hoo!

Godmorgon mina fina läsare! Hoppas ni har sovit en skön julsömn. Hur många av er får äran att dra på er juldräkten idag inför småsyskonen? Vi är så pass stora nu, men jag ska absolut ha min tomtemössa på mig under julklappsutdelningen! Bildbevis kommer säkert upp senare! Höhö..

Jag somnade svin sent inatt. Satt uppe och funderade och snackade en hel del med Linn. Världens bästa Linn. Men min klocka började att ringa 08.00 imorse. Slutade med att telefonen slog i golvet, flög i tre delar och halva familjen stod upp i sängen och skön "WHEEEN LOVES TAAKES OOOOVEEEEER, IIIYEEAHHEE IIIYEEAH!". Inte uppskattat (A) Well.. Jag kom upp! Städade i väntan på en mysig julfrukost och nu har jag precis slagit in lite julklappar. Pappret tog slut så jag väntar på att min bror ska komma hem med mer! :)

Zpike (vovven) är fortfarande morgontrött. Som en grinig farfar som muttrar för att man smyger förbi. Haha, men så otroligt söt och mysig ändå! Jag myser runt i min jul t-shirt, korta shorts och morgon tofflor från Skopunkten. :)

Några av mina fint inslagna "paketeter"

Fan, ska jag ta höger eller vänster? Rakt fram eller attakera Jennie?

Han valde mig, såklart!

Han ville bara pussas lite :)

Han är mycket söt egentligen. Höhö

under granen..

Om ni undrar vart fan tomten tagit vägen iår, så sitter han och kukelurar i vår gran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0