I´m so sorry!

Hej mina vänner! Jag är ledsen över att jag slarvat så med att uppdatera. Igår jobbade jag på Skopunkten och med det planades min kväll ut ganska rejält. Hemma var jag närmare halv tio och med jobb som väntade idag kände jag att ta det lugnt var det smartaste alternativet trots att det var mycket som kunde väntat bland vimmlet. Well.. Jobb var det även idag. Tre rätters middag och därefter en stor show med After Dark på Lunds arena. Under måltiden och serveringen var tempot maxar och mina ben hängde knappt med övriga delarna av kroppen. Stress och jag kan gilla det. Tiden går fortare. Och tro det eller ej.. Man glömmer bort dubbelt så mycket på vägen då det går slappt och segt. Bättre med stress och spring, då hinner man inte glömma. 1 - 0 till mig, haa!

Vore det inte för min snälla bror som körde och hämtade mig i snöovädret nyss så är risken ganska stor att Stadium haft inbrott inatt. Skidor och pjäxor hade jag velat ha! Dels för att ta mig hem utan att behöva gräva mig fram och dels för att göra hemfärden tio gånger roligare. Men.. Tommie hämtade mig. Tur var väl kanske det.

Imorgon ska jag busa i snön! Jag ska bli barn på nytt. Låna en pulka av ungen som vågar gå nära, och mula den som ser hotfull ut! Imorgon är det krig =)

Hoppas ni har haft en toppen trevlig helg! Med massa fest, mys eller andra äventyr. Puss!

Klipper är inte från ikväll. Men de gjorde även idag parodier och så var det massa massa massa glitter och glamour. Jag hade inte sagt nej till en styling av dessa gubbar till nyårs firande. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0