Julklappar

Har ni börjat julshoppa? - Förmodligen..
Jag är hur sen som helst. Jag tycker inte om att handla julklappar bara för att det är jul och för att man måste. Jag vill ge något fint, något personligt och betydelsefullt. Det är inte alltid så enkelt. Idag när jag stod på jobb så frågade jag min kollega vad man kunde ge sin mormor i julklapp. För i det fallet brukar det bli så typiskt "handla för att man måste" grej. Jag menar, vilken mormor har inte det hon behöver? Alla..
Vi slog våra kloka huvud samman och kom fram till ett hundraprocentingt svar. En mycket fin gåva som mina fingrar ska skapa.

Sen har vi Mamma, brödrarna och Bosse ska minsann också få nåt fint av tomten! Jag har reflekterat lite över hur jag göra med Pappa uppe i Småland. Jag vet vad jag ska göra. Det kommer att kännas bra.. i mitt hjärta i alla fall.
I år har jag ingen pojke att spendera massa pengar på. Men jag har en underbar vän. Som ställer upp i vått och torrt.. Du vet vem du är.

Och så har vi ju MIG! Moha.. Jag önskar mig tyvärr bara stora saker. För stora. Det är tyvärr sådant jag behöver och vill ha. Tv, mobil osv. Helst körkort och en fet bild också. Tv ska jag köpa själv. Mobilfrågan gör mig bara trött. Min är sönder och jag går nu runt med en gammal sony ericsson. Det är inget fel på den jag har, förutom att det är en gammal modell och att det finns så mycket nytt och fräsch man skulle vilja ha, med bättre kamera på. Jag gillar ju att fånga ögonblick, men är urkass på att ha med mig digitalkameran. Så.. jag är ledsen mamma. Men jag önskar mig en mobiltelefon, eller också en puss & kram, god mat och mysigt sällskap :) Jag är inte så krävande som jag låter.. hihi.

Godjul på er. Jag börjar lika tidigt som tv-reklamerna!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

ääälskling! Du är inte så krävande nix....men du är smart ;) hahahaha...Om jag kunde skulle jag plocka ner månen till dig och dina bröder :) Älskar er, och det är det som räknas. Grunna nu inte på att du måste köpa...det viktiga är att vi är tillsammans!!

2009-12-04 @ 10:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0