Kamera

För ett dagar sen skrev jag att jag skulle börja använda min kamera flitigare. Blir ju lite bättre bilder att vila ögat på än suddiga mobilbilder. Så nu tog jag mig i kragen och rotade upp de sladdar som behövdes och laddaren till batteriet. Hittade ju en del mindre fina bilder som låg och sov på minneskortet.. herre gud! Haha

Vill du lära dig att psyka en hund med, hör av dig till mig. Jag tycks veta hur man gör..



Linn agerar make-up artist på donkan. Inget jag rekormenderar!
Stackars kille.. haha!



Alla kan nog instämma om jag säger att peddo-tobbe inte ska skaffa långt, brunt hår. Haha, fyfan.

Fler bjuder jag inte på..

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, omg!

2009-12-15 @ 13:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0