Lördag

Uber dålig uppdatering idag. Har varit full rulle, så jag skyller på det. Inlägget jag skrev när jag kom hem igårnatt är raderat. Thanks gud! Haha.. Blogg.se borde skaffa alkolås!

Jag och Linn drog till båten och festade loss. Natten blev lång. Natten blev galen. Natten blev kall. Natten blev ball. Natten blev sjuk. Sjuka drinkar, klackarna i taket och spring gånota ifrån en sjuk taxigubbe! M.M.
Hemma var jag kl. 6. Gråtfärdig, redo att ge upp. Jag trodde seriöst att jag skulle dö under min extremt långa hemfärd i tunna kläder och höga klackar. Deckade på sängen med näsan i mussliskålen och datorn igång.

Hur många fingrar håller jag upp? -femtio elva?
Och kameran up in my face!

Halv 12 idag vaknade jag av att min bror skrek i telefonen. Ville skrika att han skulle hålla flabben och respeketera att folk sov. Jag provade, men insåg ganska snabbt att orden inte nådda ända fram. Jag var mer död än levande. 4 glas vatten och en dusch senare var jag på väg till Burlöv Center med mamma. Hittade två riktigt snygga jackor vilket resulterade i beslutsångest till max. Men! Ett par läckra legins och en av jackorna fick så snällt följa med mig hem. :)


Jacka från Cubus.


Lite mysko bild. Men ett par skimrande, sjukt snygga legins från Vero Moda!

Vid 18-tiden for vi iväg på 20års fest/kalas hos Familjen Nilsson! :) Hanna som fyller systemet på tisdag! Grattis i förskott snäckan. Hoppas du gillade bjällran. Slit den med hälsa! Haha.. Men, plinga inte för högt, då mamma slänger ut oss ;)

Långt inlägg.. berättar mer imorn. Over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0