Malmö

Malmö är en mysig stad på vintern. Decembermyset och 700 st marschaller lyser upp malmös gator och torg varje kväll. Barnen skrattar och åker skridskor medan föräldrarna tittar beskymrat på deras röda kinder och snoriga näsor. Jag tycker om december..

Idag har hela dagen tillbringats i Malmö. Jag har fikat med Crille, hämtat grejer på båten, varit en sväng på Sumo (förlåt Natalie, kan inte hjälpa det. Men får fortfarande rysningar i trappan upp till dörren)..haha. Klämde sedan en kinabox samtidigt som jag trodde att mina stackars fingrar skulle trilla av. Ja, det har varit riktigt kallt idag faktiskt!

När jag kom hem for jag direkt hem för att byta om och sedan tillbaka bort mot gymmet. Tränat bröst & mage. Imorgon funderar jag på om jag ska simma.

Slänger in lite bilder som får representera dagen. Puss på er!

En uppfinning för er som vill träna upp er "käraste muskel". Användning; Fyll muggarna till hälften. Öka sedan vatten mängden allt efter som muskeln blir starkare! ..disch..

Bambi på hal is..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0