Morgonpromenad

Godmorgon sötisar! Hoppas ni sovit gott. Det har inte jag. Drömde mardröm inatt igen. De händer alldeles för ofta nu, jag undrar vad det beror på. Jag och Linn sprang för livet i alla fall. Sprang för att inte bli skjutna med en pistol. Jag kände den nästan i ryggen. Sen sprang jag, och sprang och sprang tills jag nästan trillade ihop mitt på gatan. Orrh, bort dumma dröm!

Klockan ringde för en timme sen :) Alltså runt åtta. Trots att det inte kändes speciellt motiverande då jag sovit 5½ h så drog jag på mig varma kläder för att gå ut och promenera. Det låg en härlig dimma över gatorna och gräset och undertiden jag var ute ljusnade de upp mer och mer :) Nu är jag tillbaka och ska slänga mig i en dusch och göra mig iordning. Sen bär det av till jobb! Skopunkten på nova idag 12.00-20.10.
Jag önskar er en trevlig Måndag allihopa!

Såhär motiverad vad jag för en timme sedan!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men du kom iallafall upp och iväg! Bra jobbat Jennie=) Nu befinner du dig på "rätt" sida om dygnet ;)Puss o kram Älskar dig!

2009-12-07 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0