Oj!!

Vad händer här då? Hihi.. Sorry! Julafton och sedan har jag jobbat! Därav ingen uppdatering. Hoppas att ni hade en mysig jul och allt det där alla andra också skriver. Julen och familjen i all ära men igår var jag ute i Malmö! Kvällen slutade dock inte riktigt som var tänkt. TGI Friday var jätte trevligt men att slå klackarna i taket var det inte bara vi som ville. Fullt överallt! Till och med på Crown där kön var förjävlig. Inte nog med att man blir mosad från alla håll, får en pinne i magen så att man inte får luft och paniken sprider sig i kroppen så finns det äckel till killar som står bakom en, eller alla står intryckta i varandra, men när man känner händer på rumpan gång på gång, på ett jävligt vidrigt sätt blir man ju förbannad! Ja, jag blir upprörd nu! Haha.. det dumma var att när man vände sig om, redo att lappa till trynet som stod där, så stor där ju 4, 5 och kanske till och med 6 tryne där. Vilken skulle man välja? Jag valde två av dom. Well.. Johanna pratar stockholmska när hon blir full. "Fett med konstigt!!" Haha..

Deckades hos Alexandra. Gissa hur glad jag blev när klockan ringde 7.00 imorse för att dra sig iväg till jobb? :) Men skit i det, goa pengar och nu är denna dagen gjort. Bara imorgon också! Nu är jag enda nere i Trelleborg. Singstar med "systrarna" ;) hihi, mamma och Bosse.

Imorgon när jag kommer hem från jobb ska jag slänga in en massa bilder från de tre senaste dagarna.

Puss på er!


Ni är det elakaste som går i ett par skor. Fyfan.. Kött och blod, vad betyder det? På papper är du någon, i mina ögon är du ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0