Oorh!

Här sitter man, som en idiot med vindruvor som blivit över av Mamma & Bosses fredagsmys, lite keso och knäckebröd med datorn framför sig..en fredag. Okej, okej.. Jag har jobbat, och kunde inte dra ut efter jobb för att jag har en jobb dag imorgon också. Men ändå. Det känns inte okey liksom. Fast det ÄR okey. Haha. Om man bara hade haft någon att krypa ner hos, eller i alla fall invänta under nattens gång. Men icke.. Livet är ingen fest, alltid.

Amen nu får jag ju lägga av. Upp med hakorna. Jag är ju bäst på att spä på detta. Så farligt är det ju inte. Jag borde dessutom sova. Imorgon ska jag gymma, sola och köra slut på mig själv innan jag börjar jobbet. Får väl dra inom H&M också och köpa en ny skjorta för jag hinner inte hämta min svarta på Prins Bernhard i Malmö.

Nu ska jag kika på kvällens IDOL avsnitt som jag missade. Jag loggade in på facebook nyss och fick känslan av att Calle åkte ut. Skit i det, måste kika på hela avsnittet ändån såklart! :)

En sommarkväll när jag jobbade på Prins Bernhard. Frida och Steffi tog ett glas vin och åt en bit mat. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0