Random instick!

Tänkte att jag skulle visa ett par inköp jag gjorde härrom dagen. Mest för att jag själv är förundrad över vad jag köpt. För en månad sedan sa jag; Aldrig att min kropp ska bära paljettlegins! Det är ju bara åt helete för mycket.

Men, man slutar aldrig förvåna sig. Nu vilar dom i min garderob och en svart enkel topp till de och ett par high heels, kan det bli riktigt snyggt. Tro det eller ej. Vi får se när jag vågar använda dom. Hihi..

Köpte på H&M 199:-

Köpte ett par legins till. Svarta vanliga kombinerat med lacklegins. Helt otroligt bekväma, eftersom att lacklegins kan vara ganska obekvämt att bära. Men i detta fallet faller materialet endast runt benen. Mycket snygga på. Dyker upp en bild då jag ska använda dom. Säkert i närmsta dagarna..

Gjorde även ett besök på Panduro! Lite kedjer, crystals.. haha pärlor och paljetter osv. Tanken är att jag ska pimpa tråkiga plagg + ett par svarta pump som jag aldrig använt. Förmodar att anledningen är att det är för orginella. Nu kan jag göra någonting åt det! :) Pysslar-jennie.

Hann sy på en mycket enkel axelkedja på mitt fodral igår. På fodralet fanns det redan axelkuddar och svarta paljetter.

Det finns hur mycket som helst man kan göra. Fantasin har inga gränser. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0