Rubrik

Hej gummer och gubbar :) Dålig uppdatering idag, i know. Tänkte dra dagen lite fort för att seda knyta mig för natten. Runt tolv tiden idag fick jag trevligt besök av en gammal vän och därefter stressade jag iväg till Skopunkten för att jobba, bara mellan 16-20. Tiden sprang iväg fort och jag blev riktigt sugen på att dra till Båten i Malmö för en galen inpuls natt i high heels, men icke var det någon som nappade på det. Tråkigt! Men vi kör ordentligt på fredag istället. Ska bli roligt!

Nu har jag precis varit på gymmet i drygt två timmar. Mycket snack och väääldigt lite verkstad. Låg faktiskt bara på en bänk och pratade medans jag tittade på muskler som jobbade. Ganska skönt det med. Mihii..
Det var min dag, i väldigt korta små rader. Jag ber om ursäkt för en ganska tråkig uppdatering i dagarna, men det blir lätt så när jag jobbar om dagarna.

Jag hatar dig
kan du inte bara låta mig vara ifred
dumma monster
du knycker min glädje
äcklig blir ordet
dumma monster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0