Spicy spicy

Nu e de fredagsmyys, hoppas inte föräldrarna stör! Nej, mina damer och herrar. Jag ska jobba denna fredag. Lund Arena it is, handbollsmatch (?) tror jag. Imorgon likaså fast då ställer vi till med julbord! Min svarta serverings skjorta ligger kvarglömd på Båten i Malmö så jag får ha en svart t-shirt idag. Hoppas att jag kommer hem levande trots det.

Har nyss duschat, sminkat mig och nu slänger jag i mig lite thaimat ala jennie. Kelda gör en Spicy-soppa som är rysligt god! Och i den slängde jag ner lite wookad kyckling. Mums. Snäll mat och super gott! Jag är inte glad för soppa utöver denna. Men detta är en slät soppa, alltså utan "klumpar" i form av grönsaker och annan förstörelse. Haha. Rekomenderar er verkligen att prova den. Nudlar är också jätte gott att slänga i!


Vad ska ni göra idag? Mysa? Festa? Jobba? Tell me :) Jag önskar er alla en fantastiskt fredag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: crille

du är flitig vännen , keep up the good work ! :)

2009-12-04 @ 14:39:28
Postat av: Mamsen

Här har vi lite myys med ost och kex! Du är flitig gumman! Puss puss Älskar dig <3

2009-12-04 @ 22:16:34
Postat av: Jennie

Tack så mycket! Pusspuss

2009-12-05 @ 01:08:22
URL: http://seethelight.blogg.se/
Postat av: Gustav

Sv: Kul att du är en av de som gillar det plagget, jag är helt såld i alla fall! Wear them with pride!



Måste bara ge dig ett tips när du lägger upp en bild på den enda soppan (i princip) som jag kan äta - Släng i kräftstjärtar också, blir kalasgott!

2009-12-10 @ 11:26:25
URL: http://gustavbonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0