Tänk inte..

..bara gör det!

Kunde ju nästan inte sagt det bättre själv. Jag ska inte tänka att jag inte orkar, eller att jag inte känner för det. (haha) För efter man tränat och rört på sig är det såå skönt och jag kan ha en mysig söndag med gott samvete. BRA! Då var det uträtt.

Helgens jobb har gått kanon! Flytit på bra tillsammans med trevliga människor. Tre stycken från min klass på gymasiet och då rullar det.. Vi känner ju varandra. Efter jobb igår bestämde vi oss för att ta en öl på Stortorget en timme innan dom stängde. Jag var dock bara social, utan öl. Höhö. Sedan tog jag bussen hem till Staffanstorp. Skrattade så ögonen rann hela vägen hem. Jag gillar det. Ett gott skratt förlänger livet. ^^

Idag tror jag att jag ska fila lite på en julklapp. Mysigt! Men krävs tid och tålmodighet.
Nu äter jag lite frukost.. En chailatte slank precis ner i magen och även så en klementin. Nu ska jag dra på mig lite varma kläder för att ta mig ut i det äckliga vädret. :)
Vi hörs mer senare idag. Hoppas ni har en mysig söndag och andra advent. Julbaka lite för mig också ni som ska ägna dagen åt det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0