Thats the way I´m

Namn Jennie Madeleine Ström
Ålder 19 år
Bor Staffanstorp
Syskon Fyra brödrar. Melwin, Tommie, Daniel & Fredrik
Född 3 september 1990
Ögonfärg Bajsbruna
Längd 164 ?
Skostorlek 39
Höger eller vänsterhänt Höger
Stjärntecken Jungfru
Hårfärg Brunt
Födelseort Lund

DAGENS.

Låt Higher med Erik Grönvall. Börjar dock bli uttjatad nu.
Saknad Melwin
Kläder Svart
Underkläder Rosa trosor, svart/vit bh.
Mat Lite nudlar
Köp Nagellack
Göra sen Sova faktiskt
Godis Plopp
Pinsammaste Åt som om jag aldrig sett mat förr inne på bk, kl 04.30 imorse.

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp? Är ingen svamp plockare. Ska vi testa?
Tycker du om godis? Tyvärr gör jag det
Hur många gånger i veckan äter du godis? Lösgodis? Riktigt tradiotionellt godis? Två gånger i månaden kanske
Äter du oftast nyttig mat? Försöker. Men, nej
Tycker du att du själv är söt/snygg? Ibland ser jag lite söthet. Ibland ser jag ett vrak från 1943. Sådana dagar har vi alla.
Ger du mycket komplimanger till andra? När dom förtjänar det.
Är du nöjd med ditt förnamn? Jag antar att jag ser ut som en Jennie?
Tycker du att du själv är smart? Jag har mina stunder
Vad är det sämsta hos dig? Jag måste öva upp min självdiciplin. Jag har temprament. Jag blir svin irriterad när jag inte hör vad folk säger i telefonen. Jag har en virvel i pannan jag inte vill ha.
Vad är det bästa hos dig? Inpulsiv. Gillar äventyr.
Har du bra självförtroende? Nej, inget över sig
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? Är jag hemma så blir det en del. Men det är ingenting jag prioriterar framför något annat.
Tycker du om att umgås med tjejer? Ja, de rätta tjejerna
Känner du dina grannar? Nej. Eller, känner de till höger lite mer än de andra.
Vad har du för färg på dina underkläder idag? Just nu, blå trosor och svart bh.
Äger du några Björn Borgkalsonger? Nej, förhoppningsvis inte. Men ett par Björn Borgtrosor.
Hur många? Noll givetvis
Är du en Björn Borgfjortis? Nej
Gillar du skolan? Nej, men nu inser jag att det var ganska goa tider trots allt
Spelar du något instrument? Skinnflöjt
Sporter/aktiviteter du är engagerad i? Gym
Har du några tatueringar? En
Har du några piercingar? Tungan & Naveln
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? Fem hundra elva gånger
Tycker du om djur? Ja, sålänge det inte är för smått

BRUKAR DU...

Sova? För lite

Ta mediciner du inte borde? Nej
Snusa? Nej
Skada dig? Har ofta ett eller två blåmärke när jag varit ute och festat
Klä dig i svart? Absolut
Lita på folk? Inte vem som helst
Skada dig med flit? Nej
Drömma mardrömmar? För ofta!
Gå i skolan? Nej
Gå i kyrkan? Bara om jag nödvändigtvis måste
Ljuga? Nej, är så dålig på det
Vilja dö? Aldrig

HAR DU...

För många vänner? Kan man ha för många?

Någon psykisk sjukdom? Nej, det tror jag inte
Skadat någon? Ja, känslomässigt
Färgat håret? Abslolut
Egen dator? Ja
Gjort bort dig rejält? Självklart! Vad vore livet utan sådana bjudningar

ÄR DU...

Snäll?
För det mesta
Snygg? Avgör du
Söt? Inget över sig
Kort? Ganska. Men skulle inte vilja vara längre.
Klantig? Litegrann kanske
Kär? Nej, tyvärr är jag inte det

ÖVRIGT

Kan du visa dig utan smink? Ja.. har jag en elaking mitt i pannan plockar jag fram teckstiftet, som jag inte äger? hm..
Någon vana/ovana? Säga "va" trots att jag hör. Förmodligen för att ge mig själv lite mer betenketid.
Har du önskat du var det motsatta könet? När jag har svinbrottom på morgonen. Kille = in i dusche, ut..klart!

Vilken vän har du haft längst? Linn
Vilka vänner berättar du allt för? Finns saker jag inte berättar för någon. Annars Linn
Hur många nära vänner har du? Lagom
Vet många personer vet vem du är? Ingen aning. Inget nämnvärt tror jag?
När träffade du senast någon kompis? Idag
Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? Nej, vill jag inte så kan mitt kroppsspråk inte dölja det.
Vill du ha ett förhållande?  Ja
Vill du att din partner ska vara äldre eller yngre än du? Äldre
Tycker någon om dig mer än som vän? Ja
Har du kramat någon du tycker om inför folk? Givetvis. Jag kramar inte folk jag inte tycker om.

Har du någon fobi? Finns mycket jag tycker mindre om. Men fobi är väl sådär hysteriskt? - Nej, tror inte det.
Har du någon allergi? Nickel
Vad tänker du på innan du somnar? Vad jag ska ha på mig imorgon. Träning. Mat. Föräldringar. Jobb. Pengar. Dig.
Vad är det första du tänker på om du ser en person? Kläderna och bemötandet. Är det en person man går förbi inne på H&M är det väl kläderna eller skorna man tittar på typ?
Vad kommer först, vännerna eller kärleken? Kärleken till vännerna? Nej, men bäst är ju om man kan balansera det.

Hade du velat byta liv med någon? Ja
Vad skulle du göra om du varit det motsatta könet för en dag? Allt man bara kan och hinner att göra
Vad är sexigast, naket eller underkläder? Underkläder!
Längtar du tills din nästa födelsedag? 20 vore trevligt.
Senaste personen som såg dig gråta? Mamma
Senaste låten du lyssnade på? Takida - Curly sue



Kommentarer
Postat av: B

Det finns få tjejer som har ett lika varmt hjärta som du har, och jag är såå glad att jag är din vän och får ta del utav det. <3

2009-12-23 @ 03:37:40
Postat av: Jennie

SÅ gott att läsa nu timmarna innan klockan slår om till julalfton! Åh, vad det värmde! <3 Stor puss på dig.

2009-12-23 @ 22:03:22
Postat av: Linn

Jag toksaknarsönder dig!

2009-12-23 @ 23:53:28
Postat av: Jennie

Jag saknar dig ännu mer Snäckan! Ses imorgon <3

2009-12-24 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0