Tisdagskväll

..Och NU slog klockan precis om till onsdag. Kvällen har jag spenderat en stund med Emelie. Vi snackade massa skit och bastade. På vägen hem svängde jag inom affären och köpte ägg, mjölk och kyckling. När jag kom hem var Daniel här på besök! :) Lämnat lite grejer så jag kan klä granen imorgon. Ska även julbaka lite.. men hur roligt är det ensam på en skala? Alla jobbar eller går i skolan eller sitter med plugg upp över öronen. Well.. Först och främst tandläkaren 08.40.. suck!

För två timmar sen blev jag riktigt trött, men kunde inte gå och lägga mig. Så för en timme sen bestämde jag mig för att lägga en ansiksmask och glida ner i ett varmt bad. Höll nästan på att somna! Jätte skönt verkligen.. Nu är jag mör i kroppen och ska ägna en timme åt pennan & blocket, sen är det bingen som gäller!

Sov lika sött, som du är söt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0