Träning

Så! Nu ska jag även slänga in en vanlig update. Har vart lite dåligt med det sen igår. Idag har jag varit flitig tillsammans med Linn. Vi har simmat 20 x 2 längder och bastat en massa. Rysligt skönt vill jag påstå. Jag älskar känslan när man går ut från ett badhus. När man är sådär het om kinderna och fuktigt hår. När huden i ansiktet stramar och benen känns som halv kokt spagetti. Sist men inte minst.. ett lager "försvarets" på läpparna. Ja, antingen förstår ni vad jag pratar om eller anser ni att jag är koko. =)

Därefter har vi även hunnit gå en liten runda för att handla kvarg på Lidl och för en liten stund sedan kom jag hem från gymmet. Jag gjorde en del magövningar samt pladdrade skit med Jimmy. Jag älskar verkligen att träna! Eller, jag älskar känslan efteråt. När man med gott samvete kan lägga sig i sängen och slappna av. Jag måste dock variera min träning ganska mycket för att orka hålla motivationen uppe. Jag ska försöka börja simma en gång i veckan, det kändes bra!

Nu ska fortsätta att skala min klementin och titta på bilder från min älskade bal. Jag vill uppleva det igen! Imorgon jobbar jag på Skopunkten mellan 16-20 på Nova.

Duktiga Heidi sminkar mig!

Lycklig!

Jag och Johan, min baldejt/balkompis :)

Åt god middag i Af borgen innan festen satte igång på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0